de
brigeou
le 21 Fév 2008, 19:28
à confession
Ch'est ventredi, et ch'curé du villach' y dot confesser tous chés gins, sans esseption, avant d'main, sam'di, pou' ch'mariach' de fill' de ch'Maire, qu' y a invité tout l'mont'.
Ch' pauf curé y est débordé, y'ara jamais l'timps d'passer tertous à confess', alorss, y va vir Gégé, sin meilleur comarat :
" Gégé, j'ai b'soin d' ti, j'm' in sortirai jamais... (et y'essplique él situation) ... j'vas t'prêter eune soutane, et té vas vite dins ch'deuxinnme confessional, mi s'sérai dins ch'premier.
- mais in va m'arconnaitt !
- pinses-te, in n'vot rin la n'dins, allez ! groulles !
- hé ! attinds, s'sus pas curé, mi ! s'sais pon cho qu'y faut faire pou tous chés péchés...
- bon... j'vas t'faire eune liste avec tous chés punitions par sort' éd' péchés commis. allez ! dégroulles-te ach't' heure ! "
Et v'là chi nous Gégé in soute âne, dins s'boîte de jase...
l'première personne qu'al rinte dins ch'confessionnal, bin vingt diousse !!! ch' t'eune sacrée pépée, min fiu ! ! ...,
du genre marie ligne pronne rot.
Et là, ...nous gégé... ... faut bin qu' y qu'minche, hein !
"bonjour, m' fill', allez-y, vous povez tout m'dire...
- bonjour min pèr', j'a fait un péché, mais... heu... ch'est un peu génant à dire, quo...
(Gégé)
- confiez-vous, m'fill', confiez-vous sans craintes...
- bin v'là... ...l'aut' jour, j'ai fait eune pétite "gâterie" à ch' boucher du villach'..."
(Gégé y ravisse su' s'liste: mert ! y'avot rin d'inscrit pou cheule sorte éd péché là !)
Y va vite, juss' à côté, buquer tout duch'mint à ch'curé :
"Dis-me, té m'as rin écrit, là ... ...quemint qu'in fait d'habitut' pou' eune pétit' gâterie?
- pour cha, mi j'donne toudis chinquante euros !!!!"
( pardon man djeu, j'cros que j'vas aller brûler un cierch')